Varrás? Babadolog!

Alkossunk közösen!

2016. július 09. - Csile77

Amikor a kisfiamat vártunk, nem találtam a piacon olyan babakelengyét, amely igazán elnyerte volna a tetszésem. Sokkal az volt a bajom, hogy  hogy harsány színekkel, negédes figurákkal "rakták tele"- persze, hogy eladható legyen. Miki egérrel, Minnie-vel mindent el lehet adni, legyen az előke, rugi felhúzható zenélő játék, vagy éppen babatányér. Én ezekkel úgy vagyok, hogy ha használom őket, akkor tovább reklámozom ezeket a kissé giccses rajzfilm figurákat és a rájuk épült óriási ipart. Vagyis ők a lényeg, nem a gyerekem. Én pedig azt szerettem volna, ha a kisfiam ragyog ki a termékből, nem pedig fordítva.

 Ezért édesanyámmal megálmodtunk neki egy kelengyét. Édesanyám 40 éves szakmai múlttal rendelkezik.  Rengeteg ötletet,  igényes megoldási módszert, trükköt mutatott, így olyanná alakíthattuk a kicsi ágyacskáját, amilyenné mi szerettük volna. Szerintem, vagány, igazi fiús szett lett- bőven van mit nézelődni rajta a kicsinek. Ugyanakkor megnyugtatóak a színek, hiszen pihenni fog benne a gyerek, nem pedig szórakozni.

 Ezután persze újabb igények merültek fel ,  így tovább gondolkodtunk, ötleteltünk, terveztünk és varrtunk, varrtunk, varrtunk...

 Majd jött az ötlet, hogyha már itthon vagyok a gyerekkel, miért ne csinálhatnék egy honlapot, ahol a saját készítésű, kis szériás, csecsemőknek és kisgyermekeknek szánt textiltermékeket mutatunk be.

Megvarrtam egy  készletet, amiből lehet válogatni, de sokkal inkább kíváncsi vagyok a vásárlók ötleteire. Mit változtatnának? Milyen színeket használnának, milyen mintákkal? Mire lenne igazán szükség?   Hiszen az anyukák jobban tudják, mire van szükségük, nekik és a gyermeküknek, mi pedig segítünk megvalósítani. Szóval, kreatív, közös gondolkodásra szólítok fel, minden Cseperedő oldalt látogatót!sam_0845.JPG

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr928872560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása